2010-12-08

Onsdag

Idag var jag hos tandläkaren.
Tänk att jag tog mej dit! Jag har värsta tandläkarskräcken och jag får lustgas när de lagar.
Min tand i kiden har gått sönder. I början av januari ska den antingen bort eller rotfyllas.
Ser INTE fram emot det.

Bloggutmaning dag 08 – Månadens mål med förklaring

Boka mer i kallendern. Behöver ha in mer bokningar. Har bokat massa idag. Kul. :)
Projekt städning. Hur rent man än tror att det e sedan så e nämligen mamma inte nöjd ändå. Hon kommer den 23e. Men man får väl göra ett tappert försök...
Trolla fram en hel hög med pengar så jag kan betatala tandläkarkostnad som lär bli skyhög. Jag får fjäska regält med tomten.





Kommentarer
Postat av: Therese

kommer du till kickoffen i sundsvall i januari?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback