2010-12-10

Fredag

Bloggutmaning dag 10 –
Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg.

Just nu lyssnar jag mest på några av "Så mycket bättre" låtarna från programmet.
Sökte på Spotify och la till.
Annars lyssnar jag på allt blandat.
Har en lista med massa favoriter och lyssnar på rubbet. :)

Idag har jag levererat massa paket och suttit och packat och skickat på posten.
Sen hämtade jag min gubbe och så gjorde vi lövbiff. det var så himla gott.
Köpte apelsinjuice och den har jag jättesvårt att låta bli...
Ska nog upp och sörpla i mej lite mer. :)

Här ser ni bilden på mitt Thomas Sabo hänge:





Visst e den fin? :)

Gonatt på er alla.
Imorron ska jag boka klasser.
Ni som jobbar med detta och inte sett Carl Henrics video om hans 10 klassers vecka - gå in på er mail och klicka på länken. Det var jätteroligt!
Ska också göra en såklart. :)

Kram på er alla!

// K


Kommentarer
Postat av: Therese

haha såg precis hans video, så kul :)

Postat av: Therese

Ja man blev ju verkligen jätte pepp på att också göra en sån vecka. =)

2010-12-11 @ 10:22:01
URL: http://imitthornavvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback