2010-12-12

Söndag

Idag har jag bokat klasser mest.
Annars har jag haft en day off.
Fick flera bokningar så nästa vecka e fullspäckad. Men inte varje dag. Nu ser jag alltid till att ha en eller två lediga dagar. Det e viktigt. Annars går man in i väggen. Bättre att gå genom dörren.
Chris han jobbade sent. När han kom hem lagade vi mat och sen tittade vi på I am legend.

Bloggutmaning dag 12 – Varför började du blogga?

Bloggen var från början en dagbok. Det e det fortfarande.
Min mamma och pappa bor långt bort så bloggen var ett sätt för dom att gå in och kika på vad vi hade för oss.
Jag har alltid skrivit dagbok så det var inte så konstigt att göra det på nätet.
Jag har hela vinden full med gamla dagböcker. Det e rätt kul att läsa i dom ibland. :) Och pinsamt. Tur dom inte e publicerade här! :D
Nu har jag bloggat i nästan 4 år.
Jag tycker det är jätteroligt att gå tillbaka och kika på vad jag har haft för mej vid olika tidpunkter.
Det e också praktiskt. Om jag behöver komma ihåg något så är det lätt att gå tillbaka i bloggen och kolla.
Det är roligt att följa min karriär och se tillbaka hur det var i början. Det är också kul att se hur barnen har växt. Att se allt jag och Chris hunnit med under våra få år är också kul, alla våra äventyr är dokumenterade. Jätteroligt. :)

I början läste tio personer min blogg. Nu är det allt mellan 70 och 100.
Många som jobbar med det jag gör följer min blogg.
Nu har jag tagit bort företagets namn på alla inlägg men om man söker på namnet hamnar man snabbt på min blogg.
Nu är bloggen inte längre bara en dagbok utan mycket en insperation till alla som jobbar med samma sak som jag och det är jätteroligt.

Nu ska jag isäng.
Imorgon är det måndag och då e det telefonkonferens på riktigt. :)

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback