2010-02-05 Nattinlägg.

Det gick fint hos revisorn.
Alltid skönt att komma dit och få ordning på allt... Gött.
Gubben e trött som en vet inte vad... han deckade för länge sen.

Vad många som kollat min blogg idag.
Roligt.
Och det är massa människor som har komenterat som jag inte känner.
Också roligt.
Välkomna alla nya.

Till er nya:
Ni vet väl att jag arbetar med hudvård och att ni får prova hudvården gratis?
En lättare ansiktsbehandling, spabehandling för läppar och händer.
Jag kommer hem till dej och har med mej allt, produkter, handdukar, speglar mm. Ni behöver inte tänka på nått alls. Eller så får ni komma till våran studio, det går också jättebra.
Jag bor i Göteborg, var bor du?
Jag åker även en bit bort så det är inga problem.
Lämna en komentar så bokar vi en tid.

Imorron ska min gubbe ut på wiskeyprovning igen...
Vad ska jag hitta på?
Min klass blev ombokad så jag e ledig hela dagen och söndagen med.
Jag ska boka hela kalendern full med klasser iallafall. :)
Råkade boka en klass idag... Hon som ombokade sin klass hittade jag inte numret till så jag fick rota i kundkartoteket och hittade det efter många om och men. När hon endå ombokade tänkte jag att jag lika gärna kan ringa till rekomendationerna på baksidan.
Hon jag ringde till först svarade inte men så ringde hon upp och så blev det en klass.

Snart är det Sales Director utbildning också.
Det känns jätteroligt. :)

Nu gäspar jag en hel del...
Ska gå o joina min gubbe-lubbe i sängen.

Natti natti




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Vad är det för studio ni har? Är det din egna? Var ligger denna? Eller är det mer som en lokal? Love your blogg! Kul att se att det går så bra för dig :) ha det bäst kram A

2010-02-09 @ 09:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback