2010-02-07

Söndag

Ni som känner mej vet att Melodifestivalen inte e nått för mej.
Jag försökte faktiskt se på reprisen idag men jag pallade inte. Jag såg nästan hela första låten men sen var jag tvungen att byta.
Jag tycker inte det e bra... Jag kommer till samma slutsats varje gång. Tyvärr.

Elvis tycker jag däremot är fantastiskt bra.
Jag satt och läste lite bloggar och kom in på Pernilla Wahlgrens blogg.
Där hittade jag detta:



Underbart. :)
Den här låten hade jag länge som ringsignal på min mobil.
Gillar Dolf. Han har ju humor... Det trodde man inte.

Idag har jag fixat naglar hos AC.
Dom blev jättefina.

Längtar efter mina kids. Imorgon kommer dom hem. :)
Ibland går veckan då de har varit hos sin pappa väldigt snabbt, ibland går den vääääldigt sakta.
Dags att sova egentligen juh... men vi sov så länge i morse så jag e inte trött.
Min gubbe sover dock redan som en stock i vanlig ordning... Han skulle nog kunna sova dygnet runt tror jag. :D
Hahah, värsta sömntutan. Tut -tut!



Tuuut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback