2010-02-12

Fredag

Satt och läste på facebook. Alla e så glada över fredag.
Jag har fredag hela veckan men jag e också glad över fredagarna för då e ju övrig familj ledig sen på helgen. :)

Var precis i Varberg och pratade med en av mina konsulter och hennes besvärliga hy.
På vägen hem pratade jag med ytterligare en annan konsult i telefonen och inför vårat unitmöte i Varberg.
När jag kom hem var det dags för konsult nummer tre.
I morse chattade jag med en fjärde och mailade med en femte.
Vård av konsult-dagen idag. VAK.
Hahah.

Jag har så duktiga och fantastiska människor i min unit.
Jag är helt galet stolt över dom. I love!
Tar hem dom snart och släpper aldrig ut dom igen. ;)



Anna - Stjärnkonsult och Queen of Sales



Emma - Queen of Charing och Miss Go Give.
 


Dålig bild men Emmas nya konsult iallafall... :)
Sales Director kjolen e så jäklar snygg! I love igen...
Need new shues. "Måste"... ;) Yes!

Nu e det dags att köpa lite fredgsmys och hämta stora flickan från skolan.
Ha en underbar fredag.


Kommentarer
Postat av: Betts

Kjolen är faktiskt jättesnygg! Med vecken som gör den.

Snygga kavajer också.

2010-02-14 @ 08:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback