2010-02-15

Måndag

Den helgen försvann i ett swiss!
Har jobbat hela helgen och min stackars gubbe har varit sjuk.
Alla hjärtans dag firades ute i bilen körandes till olika klasser fram och tillbaka. Romantiskt va? :D
Känns bra att ha haft lite klasser!
Snart ska jag åka iväg och ha en till nån stans... var det nu var. :) Noll koll.
Måste kolla i hjärnan (kalendern).

Imorgon är det make up på förmiddagen och så blir det unitmöte på kvällen i Varberg.
Sen är det onsdag och då är det Sales Director utbildning! Å vad kul. :)
Längtar.



Så här ser jag ut idag i min kavaj och kjol vid datorn när jag skriver detta.

Mina kids är rastlösa och gnälliga.
Ändå har dom varit ute och lekt i snön i flera timmar.
Roligt men samtidigt långsamt att ha sportlov...

Nä nu ska jag packa ihop mej och kolla var det var nån stans jag skulle ha den där klassen idag.
Får se om jag hinner ägga in några fler inlgg här i veckan... Ganska tight med utbildningar och jobb, men på torsdag sa det bli lite bilder från huvudkontoret iallafall. :)

Kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: sarah

Hej.

JAg har precis börjat med Mary kay och så hittade jag din blogg. Undrar om du har lite tips och trix att dela med dig av för att nå frm till kunderna bättre?

Tack på förhand.

Mvh Sarah

2010-02-15 @ 17:39:59
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vad tjuusigt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback