2010-02-23

Tisdag

Idag har jag en väldigt lång "To do list". :)
Ska hämta paket... och så ringen som jag har skrivit om innan. Ska lägga ut bilder på den senare i kväll... hoppas den passar i storlek då! :)

Sen ska jag fixa naglarna. Varannan är av. Heheh... Akrylet blir gammelt till slut och då behöver man göra nya från scratch... GammAlt... hmm... ja jag e Göteborgare.
Sen ska jag posta paket med beställningar som jag fått i webshopen.
Har redan suttit och mailat med konsulter och syster directors och gjort ett veckobrev och skickat det till mina fina tjejer.
Jag behöver inhandla lite grejer till mitt kontor, mer vadderade kuvert till exempel.
Sedan ska jag förbereda inför unitmötet i morgon.
Yes.
Jag har att göra idag med andra ord.

Min lilla unit växer. Det är så roligt.
Snart har jag två rödjackor, om allt går som planerat... Det är så himla skoj! :) *glad*
Det bästa med det här jobbet är att hjälpa andra till att lyckas och komma vidare. Och att få se när andra växer och får bättre självkänsla.

Häftigt är också att så många läser min blogg och känner sej inspererade.
Ibland kan jag känna så här: hur kan det vara möjligt? Vad har jag att säga som inspererar? Men det har ju faktiskt gått väldigt bra för mej... även om jag ständigt har en känsla av att jag inte gör nånting alls och borde göra mer.
Det svåra med att vara en person som coachar, leder och inspererar andra är att säga nej. Att vara tvungen att inte vara tillgänglig dygnet runt.
Jag har jättesvårt att säga nej, vill vara till lags för alla jämt, vill att alla andra ska ha det så bra som möjligt.
Men man blir uppäten själv.

Jag känner alltid ett sånt ansvar för hela världen. Inte bara för min familj och unit utan alla som jag nånsin mött. Jobbigt värre.
Jag jobbar mycket med detta just nu. Att sätta mej själv först...
Att TRO. Att tro på mej själv. Sedan kommer FAMILJEN och sist men inte minnst... väldigt viktigt: KARRIÄREN.
Nån som känner igen dom här prioriteringarna? ;)

Väldigt bra prioriteringar men inte alltid så lätta att sätta i rätt ordning.

Love till er alla!

Kram Katti


Time to put some make up on...


Kommentarer
Postat av: Therese

ja dessa prioriteringar känner man igen :)

Postat av: Therese

gullig du är :) kanske vi kan ses i sommar, ska ju ner till gbg då ;)

2010-02-23 @ 17:57:10
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback