2010-02-27

Lördag

Idag har det hänt mycket.
Vaknade tidigt och packade ihop för att åka till min klass som jag hade vid ett.
Mycket trevliga och glada damer. :)
Lika trevliga som dom igår...
Tänk vilket fantastiskt jobb. Det känns som man kommer på tjejkväll men i själva verket så jobbar man.
Jag är så glad över mitt jobb.

Imorgon är det dop.
Jag och Chris ska bli faddrar till hans brors söner. Tvillingarna.
Efter dopet åker jag till Skåne.
På kvällen ska vi ha unitmöte med Annas tjejer.
Roligt.

Idag efter min klass var några släktingar här och firade Sara med oss.
Min lilla bus e redan 9 år! Shit pomfritt va tiden går.

Borde lixom packa.
Dopet e tidigt på morgonen så då hinner jag inte packa. Jag måste åka rätt direkt efter att dopet e klart...
Nu e klockan över tolv...
Hmm. Typiskt mej att göra allt i sista sekund.

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback