Sena natten igen!

Hur gick det till?
Jag gick upp med kidsen och efter att jag lämnat dom på skolan fastnade jag vid datorn, som jag skrev i inlägget innan, så jag har gått upp tidigt idag.
Jag var helt slut i kväll, somnade nästan vid TV:n.

Efter Varbergsturen och coachning hela dagen med massa olika konsulter postade jag brev, hämtade kidsen i olika omgångar från skolan, handlade fredagsmys och hämtade kompisar till barnen hit och dit landade jag i köket framför mina analyskort och började boka klasser.
Ändå sitter jag här mitt i natten och känner mej rätt pigg.
Jag är värsta kvällsmänniskan. Det har jag alltid varit. Kommer ihåg det sedan jag var hur liten som helst. Gick inte att somna på kvällarna. Men jag sov gärna på mornarna.
Kommer ni ihåg när man fick kabeltv som det hette... (ja, så gammal e jag) Minns att nått hette Skychanel. Haha.
Iallafall så kom det barnprogram från jättetidig morgon... kanske 6 eller 7 till tolv på förmiddagen. Obs. endast på helgerna! :D Jag gillade ett program som kom rätt tidigt men jag försov mej till det varje gång. Hehe...

Men appropå klasser...
Förstår inte hur det är möjligt med så mycket avbokningar!
Hade bokat flera denna veckan och så blev dom avbokade. Då blev jag lite grinig och tänkte att ja, det e väl bara till att boka nya - men så blir några av dom OXÅ avbokade!
Då blev jag ännu grinigare och bokade ytterligare nya.
Mycket överkryssningar och klisterlappar över klisterlappar just nu i min kalender.
Men nu är det fullt igen, varje dag.

Nästa vecka är det Sales Director utbildning på huvudkontoret onsdag och torsdag.
Å vad roligt.
Det blir späckat hela veckan. Klasser och utbildning i både Varberg och efter SD utb. på onsdag har vi utb. här.
Torsdag efter utb. har jag en make och så var det nog bokat hela helgen också.
Känns SKÖÖÖÖNT.

Nä vet ni vad...
Jag måste nog sova endå. Försöka iallafall...

Nattis på er alla. Eller go morron för det här läses väl på morgonen av de allra flesta.
Ni e ändå mellan 50 och 70 unika varje dag.
Undrar fortfarande vem ni e.... :)

Kram på er iallafall.

// K


Kommentarer
Postat av: Therese

duktig du är som bokar :)

jag är också kvällsmänniska, synd att man inte kan ringa kunder vid denna tid ;)

Postat av: Frida

Jag tittar in nästan varje dag, så nu behöver du bara undra över resten av de 49-69 unika beökarna... Puss puss

2010-02-14 @ 10:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback