2010-01-06

Onsdag

Nu är det slut på slöa dagar och semester. På julen, massa mat, nyår, umgås med familj och mys.
Barnen är hos sin pappa och Chris har börjat jobba igen.
Jag borde också men jag e helt orkeslös och slö...
Har inte lust med nått över huvudtaget... sitter mest och glor.
Tur att massa event och grejer börjar nu från och med söndag som jag skrev innan i nått inlägg. Behöver sparkas igång ordentligt så att det börjar hända nått snart!
Jag har iallafall bokat lite klasser och någon facial. Borde boka fler.
Det ska jag göra imorgon.



Jag har kvar nyårs-glitter-lackningen.
Vad lat man blir när man låter någon annan göra naglarna på en. Orkar inte ens lacka dom själv längre... :D



Igår var jag på posten och hämtade ett paket som jag fick av min powerpartner Anna.
Det var jättespännande.
Hon trodde att jag hade hämtat ut det redan tidigare och började prata om det i telefonen om vad läpparna betydde så jag visste det låg nått i paketet som var "läppar".
Jag hade tyvärr inte hunnit hämta ut paketet för avin kom efter jul och sedan åkte jag till Finland.
Men så hämtade jag det igår...
Och visst var det LÄPPAR i paketet. :D



Hihi... e den inte söt? :D
Tyvärr har jag inget telefonjack i mitt arbetsrum men jag får ta och dra ett hit från ett annat jack så jag kan ha telefonen här inne på mitt rum.
Det bara MÅSTE jag ju.
När hon förstod att jag inte hade hämtat ut paketet så slutade hon att förklara så jag vet inte vad det var för betydelse som hon började på...
Jag tolkar det som att jag borde fatta telefon-fan och börja ringa! ;) Hehe, tydligare än så blir det inte?

Å vad roligt att Ann, min director kommer hit den 13:e. :)
På kvällen ska vi kora mej till SD och fira att vi har blivit en egen unit. Jag hoppas på att så många tjejer som möjligt från uniten kan komma!

Nu är klockan ett på natten igen.
Jag har vänt på dygnet. Men varför ska jag vända tillbaka egentligen? Jag jobbar ju mest på kvällen endå. Jag ringer på eftermiddagarna och gör kontorsjobbet nu på sena kvällen och natten...
Det är inte "normalt" att sitta upp hela nätterna. Jag får ofta "aja-baja" för det, men varför det egentligen?
Det här är "normalt" för mej nu.
Jävligt lyxigt!
Jag har värsta bästa livet. I love.



reach for the stars
bild: google

MÅL FÖR 2010

Vad är era mål för 2010? Tänk... jag satt och skrev veckobrev till min fina unit.
Dom får ett varje måndag och i det som jag skickade nu la jag in en bild på mej från 2009-01-18 när jag får min Star Recruter pin. 3 aktiva teammedlemmar.
Tänk vad mycket det kan hända på ett år!!! Helt galet! Nu är jag Sales Director och det innebär minst 30 konsulter i mitt team. Är det inte fantastiskt?
Sen skrev jag vidare såhär:

Det här året kommer att bli det bästa någonsin!
Det är jag helt övertygad om!
Wow! Det känns i hela kroppen! Det ska verkligen bli spännande att få sitta här efter nästa nyår och se hur vår unit har växt och gått framåt!
Tänk! Förra året i januari hade jag tre aktiva konsulter. Nu är jag Sales Director!
På ett år kan ALLT hända. Och lite till.

Vad ska jag ha för mål då?

1. Jag ska vara Senior Sales Director.
Flera av mina konsulter har uttryckt att dom vill gå vidare och det är jag övertygad om att dom kommer att göra - snart också.

2. Till seminariet vill jag ta båda ringarna.
Till sharingringen har jag fyra nya unitmedlemmar att dela med mej till kvar, så den känns lite lättare. Men Sales ringen är lite kämpigare det här året. Jag ska dock försöka stenhårt att få den också!

3. Dubbla min unit
30 nya konsulter till nästa nyår i uniten. Det känns nästan lite lågt men jag kör på det.
Om jag är klar med det på ett halvår så kör jag 30 till :)
Wow, va spännande!

-----------------------------

Förra året var mina mål att få båda ringarna och bli klar Sales Director.
Jag klarade den ena ringen och att bli SD
Sen hade jag massa små mål på vägen som jag uppnådde också.
Här under finns en liten bråkdel av vad jag fått på det här året: 




































Oj... nu har jag gått igenom olika mappar och inser att det är helt sjukt hur mycket gåvor man får i mitt jobb och är med på alla utbildningar.
Fina middagar och fantastiska hotellrum får man bo i.
Jag tror att jag under det här året har fått minst tio väskor och lika många små väskor att ha smycken i eller dylikt.
Jag har fått så många halsband och örhängen och armband så jag vet inte ens var jag har allt längre.
Sen har jag fått massa gulliga prylar och små gåvor och söta saker, gratis produkter och make up.
Vilket fantastiskt jobb.
Och ändå e jag fristående...

Nu ska jag gå o sussa hos min fina gubbe.
Gonatt på er allihop!


Kommentarer
Postat av: Therese

härligt att se att så mkt kan hända på ett år :)

har legat sömnlös flera nätter i rad nu och bara tänkt, tänkt och tänkt på vad jag vill med mitt liv. igår bestämde jag mig för att göra en power start i januari och göra allt jag kan för att klara stjärnan detta kvartal. ja, vi får verkligen massor med gåvor, kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback