2010-01-11

Måndag

Det var fantastiskt skönt att skriva allt det där om mobbingen. Som en sten som föll från mina axlar.
Jag känner mej fri.
And the the truth will set you free. Heter det inte så?
Min faster A sa en gång till mej i somras att jag borde skriva om det hela i min blogg. Jag ville inte det då, för det var just då som jag hade tagit bort det som jag redan hade skrivit och när jag inte bloggade alls.
Nu är det gjort. It feels good.
Svackan e borta och jag känner mej glad och lycklig igen.
Det kommer att gå upp och ner, det vet jag. Man måste låta det ta tid och försöka ha tålamod även om det ibland känns jobbigt.
Tiden läker alla sår. Faktiskt.

Satt upp väldigt sent och skrev på natten så jag sov ganska länge på morgonen.
När jag vaknade tog jag en dusch och fixade i ordning mej och hämtade Sara.
Vi åkte till Allum och köpte guldtights till mej från Åhlén och en klänning från HM.
På Glitter inhandlade jag guldassessoarer.
På fredag kväll ska vi ha disco efter Leadership conferens.
Vi handlade även lite roliga födelsedagspresenter till min fantastiska make som fyller 38 år på torsdag.
Alla ni som känner er berörda är välkomna på födelsedagskalas på lördag kl 18.00 och får även gärna stanna på kvällen för då ska vi dricka lite vin. :)
Alla ni andra som INTE känner er berörda är också välkomna. ;) Meddela mej dock först bara så att jag vet att ni kommer. :)

Jag köpte också hårfärg men jag hann inte färga det. Måste försöka att göra det imorgon. Nu ska det gråa bort! :D
Städningen och stor-röjningen fortsätter i vårat lilla hushåll.
Köket blev klart och Sofias hyllor och även mitt arbetsrum. Vardagsrummet är också klart.
Damma e aptråkigt men jag inser att det behöver göras...

I morgon ska jag fixa naglarna.
Sen ska jag ordna lite med några räkningar. Vi ska träffa revisorn. Håret behöver färgas, jag måste handla och posta lite brev och paket, fortsätta städa.

Ser jättemycket fram emot vårat unitmöte på onsdag och att Ann ska komma hit.
Jätteroligt. :) Jeeeej.
Många som kommer och förhoppningsvis många gäster.
Skickade iväg veckobrev till mina konsulter också. Det gör jag varje måndag.
 Jag har världens bästa unit.


Kommentarer
Postat av: Therese

ja man kör lätt fast i en och samma produkter, har också alla parfymerna hemma, försöker tvinga mig själv att inte använda tribute och bella belara jämt;)

Postat av: Therese

tack, det värmer mer än du tror ;)

2010-01-12 @ 22:36:22
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: F R I D A M . S E

Vad tycker du om vargjakt? Säg vad du tycker på min blogg :)

2010-01-13 @ 18:48:16
URL: http://fridam.se
Postat av: Isabell

Jag tänker på dig ofta, du har en grymt bra själ och du är en fantastisk människa. Låt ingen ta det ifrån dig. Hoppas vi kan ta en fika snart. Hälsa mannen din på hans födelsedag.

En massa kärlek skickar jag till dig Tingeling =)

2010-01-13 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback