2010-01-17

Söndag

Den här helgen har gått i ett från torsdag kväll till lördag kväll.
Idag var jag verkligen trött! Jag kunde nästan inte ta mej upp ur sängen.
Men min klocka ringde vid halv tio för jag skulle ha en klass i Varberg kl. 12. Tyvärr ringde värdinnan och sa att hennes gäster var sjuka. Dom hade fått magsjuka.
Jag tänkte att jag skulle sätta mej och ringa men det gick bara inte. Somnade som en stock i sängen och sov bort hela dagen.
Vid halv fem gick jag upp igen och så åkte jag iväg och hade en make up med två fantastiska tjejer som förälskade sej i allt. :) Vad roligt det var.
Imorgon ska jag dock ringa. Ska göra MASSA uppföljningar. Det ligger jag efter med.

Torsdag kväll började med Sales Director utbildning för oss i våran area.
Det var jättebra.


Ett hav av vackra kvinnor.

Efter utbildningen hade vi tjejkväll på Anns hotellrum. Vi fick en cd skiva av henne med powerlåtar!
Wow vad bra. :) Precis vad jag har försökt att skapa...

Sedan kom Anna min powerpartner och hämtade mej från hotellet och vi åkte hemåt till mej.
Jag lämnade henne hos Anna-Carin min nagelskulptör och åkte hem med Annas grejer till oss.
Sedan åkte jag och joinade dom medans Anna fick fina naglar.
Klockan var mycket när vi kom dit med ÄNNU mer när vi kom därifrån. Då var nämligen klockan ett på natten.





Anna älskar rosa och hennes unit heter Pink passion.
Remember that name. Hon e grym! Hon kommer va en av dom på toppen snart!

Vi kom i säng vid halv två och sen var det bara att gå upp på morgonen tidigt.

Fredag

Jag gick upp vid sju med mina kids och jag funderade lite på varför Anna inte hade gått upp för hon hade sagt att hon skulle upp vid kvart i sju.
Jag gjorde i ordning kidsen och så körde jag ner dom till skolan. När jag kom tillbaka låg hon fortfarande och sov och då gick jag in och undrade om hon inte skulle upp snart.
Hennes klocka hade inte ringt, så det var till att skynda sej. :D

Vi kom iväg sent såklart men vi hann i tid. :) Vi kom in lagom till att de började.
Utbildningen höll på från kl. tio till halv fem och vi fick jättegod lax till middag.
Nu var vi ALLA sales Directors i norden. Många fler med andra ord. :)
Vi fick veta att vi är 348 Sales Directors i norden. 109 i Norge, 29 i Finland och resten i Sverige. Coolt va!
År 2009 blev tio tusen nya konsulter i norden inskrivna. 52 rosa volvos kör omkring i norden också.
Wow. Vi växer!








Snygg min va!

Jag blev uppkallad på scen och Ann fick presentera mej som hennes nyaste Sales Director.
Jag har Anns SD sute tills jag får min egna.
Hörde rykten om att den skulle komma nu i veckan... Hope they are right! :)

Sen fick vi åka hem och så var det en paus på några timmar.
Vi fixade till oss och hade jättekul jag och Anna.






Sommar och vinter







Snart kommer hon igen fantastiska Anna.
Då ska hon vara med på vårat unitmöte och hålla utbildning för oss. Ska bli SÅ roligt!


Utanför Park Lane


Disco!



 





Jag hittade en finsk SD på discot som jag försökte hålla en konversation med på min knaggliga finska och här lånar jag hennes snygga brillor. :D


Hon heter Sari och är nog en av dom trevligaste kvinnor jag träffat i hela mitt liv.
Hon tyckte att jag skulle komma och hälsa på henne i Finland och besöka hennes unitmöte! :) Det låter jättekul!
Det vill jag!

Lördag började vi kl 8 och det var helt galet tidigt. Vi var sent ute igen... det verkar vara ett återkommande tema för mej och Anna.
Vi fick skjuts iallafall så det var ju bra så man slapp leta efter parkeringsplats.
Dagen var jätteinspererande och sen var allt det roliga slut...
Bara hem och jobba nu! kände man...



Anna åkte hem rätt snabbt efter det och när hon kommit halvvägs SMS:ade jag henne att hon inte skulle glömma att tömma bagageluckan.
På kvällen efter discot när Anna gått och lagt sej hade jag gjort i ordning en påse till henne där jag la den snygga guldtunikan i som hon hade på sej på discot. Sen bad jag Chris att lägga den i hennes bagage. :) Hon var ju så snygg i den!!! Hon bara måste ha den!
Hon blev jätteglad.

Jag hann faktiskt ta en liten powernap och sedan var det dags att ha kalas för Chris.











Chris har skrivit inlägg
HÄR om sin födelsedagsfest.
Gå gärna in och läs om ni vill. Han verkade nöjd... och full... :D
Till födelsedagspresent fick han ett träd i Afrika, en bok av en finsk författare, whiskey, presentkort på systemet, t -shirts, sockar och kalsonger, en leksaks polisbil :) och av kusin Sanna fick han också det han önskade sej mest av allt: Fred på jorden.


Här e han: Fred, och han står på jorden... blomjorden.

Nu är det dags att sova.
Imorgon är det upp med barnen för dom ska till skolan. Sen är det klass på kvällen och så är det ju ring-ring dag hela dagen. :)

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback