2010-01-20

Jag kan inte sova...

Jag är helt uppspelt! Idag hade vi väldens bästa unitmöte!
Det var så roligt och vi hade det så mysigt.
Yes. Så vill jag att det ska vara varje gång.
När det är så här önskar man att man kunde ha unitmöte varje dag! :D
Men då hinner man ju inte ha klasser och träffa nya människor.

Jag borde sova, men det gick inte. Jag har en interjuv i morgon ganska tidigt.
Men jag bara låg och vred mej och tänkte massor. Kände mej bara så lycklig och glad.
Idag var jag en bra Sales Director.

Ibland har jag känt mej helt sopekass. Men man lär sej... det blir lättare och lättare. Det blir också roligare. Mindre nervöst, man börjar känna att man behärskar det.
Det är häftigt att upptäcka att man faktiskt kan insperera och påverka andra positivt.
Jag har fått det sagt till mej flera gånger av olika personer men det är häftigt när man verkligen förstår det.
Vilken gåva.
Det är så maffigt. Det är stort och jag känner en oerhörd tacksamhet och ödmjukhet.
Wow.
Vad fint.

Idag var min väninna Veronica som tillhör en annan unit och hälsade på mej.
Hon hade också två kollegor med sej.
Dom var så himla supergoa.
Vilka fina kvinnor. Vad roligt det var att dom var och hälsade på.
Och vilka fantastiska kollegor jag har i min unit som är så grymma.
När jag hade företagspresentation för gästerna så satt uniten själv och pratade om mål.
På vägen hem fick jag ta del om vad de hade för olika mål och det känns verkligen jätteroligt att så många hade bra mål som de hade satt upp.
Yes...
Nu kör vi!

Och nu MÅSTE jag sova. :D

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Therese

hej :) bor du nära stenungsund?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback