2010-01-25

Måndag

Vaknade innan klockan ringde.
Ändå gick jag och la mej VÄLDIGT sent.
Jag var supernervös att jag skulle försova mej till min morgonmassage. :)

Marina var i tid och jag fick jättego massage. Så här ska man ha det VARJE morgon.
Wow, det hade varit nått! :D

Efter att Marina åkt så satte jag mej ner och knåpade ihop ett veckobrev till världens bästa unit som heter Tinkerbell.
Jag har fått frågan varför jag har valt att heta Tinkerbell.
Det är ju faktiskt ett lite ovanligt teamnamn. Tingeling men på engelska.
Det började för väldigt länge sen när jag kallade mej för Tingeling på nätet som alias.
Jag köpte massa små Tingelingprylar: strumpor, tröjor mm och sen fick jag massa smycken, nyckelringar och prylar i present med Tingeling.
När jag skulle hitta ett teamnamn försökte jag komma på massa olika. Jag var inne på ett latinskt namn. Carpe diem eller Amor vincit omnia mm. men det kändes bara krångligt.
Det blev Tinkerbell tillslut ändå.
Jag är ju Tingeling. Det är ju jag.



Tingeling är väldigt snäll, men hon kan också ryta ifrån. Hon är väldigt passionerad och vet vad hon vill.
Hon kan flyga hur högt som hellst och kan till och med få andra att flyga.
Hon har också ett trollspö som hon kan trolla med.
Ingenting är omöjligt med andra ord.
Ibland hamnar hon i knepiga situationer. Hon blir instängd i flaskor, burkar eller sylådor men hon lyckas alltid ta sej ur knipan på nått sätt.



Hon är smart, uthållig och ger sej aldrig. Kämpar till sista bloddroppen.
I like her!
Power.

 

Här är mina fynd från igår.
Jag köpte tio baljor som man kan bada fötterna i och massa pads och tops.
Sen köpte jag även en blå polotröja. Den kostade hela 49:- på rea.
Sales Director blå. :)
Jag har fått en blå period... Allt ska vara blått. Äger inte så mycket blå kläder faktiskt.



När vi var i Kalmar handlade jag en blå halsduk och blå handskar på Åhléns.

Idag e det verkligen speckat schema.
Har först hämtat Sara klockan ett och efter det åkte vi och postade minst tio paket.
Sen åkte vi hem och hon blev jätteglad för på hennes säng låg det ett paket från Marjo.
En jättefin kofta som är röd.
Hon blev så himla söt i den så vi fick ta kort på det såklart. :)



Sen var det dax att åka ner och hämta Sofia.
Hon hade också fått ett paket och hon blev lika glad. :)
Hennes kofta var svart med fyra knappar.



Jag och Chris fick ett jättefint kakfat.
Precis våran stil.
Jag gillar kakfat på fot. Dom e väldigt fina.



Kakfatet bakom har jag fått av Soili i födelsedagspresent för länge sedan.

Nu är det dags att packa ihop sej IGEN.
Sofia har utvecklingssamtal på skolan halv fyra. Halv fem slutar Chris och då ska vi hämta honom, sedan börjar teatern kl. 19.00

Hej hopp!
Ha det fantastiskt.

// K



Håll i hatten... idag e det späckat schema!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback