2010-01-29

Torsdag

Känner mej off.
Allt e blääää.
Fick min tråkiga vecka. Men det är ju i och för sig bra. Äntligen e kroppen som den ska igen.
Tog ett bra tag att få ordning på allt.



Sånt här gör en dock lite glad. :)
Hittade denna lapp vid min dator.
Är det inte gulligt så säg. Lilla Saris. Hon e så gullig.
Hängde upp den på mitt skåp så jag kan se det varje dag.

Idag har jag registrerat kunder i webshoppen. Duktiga mej.
Det känns inte som en hemsk press längre när det inte är så många. Min fantastiska syster registrerade ju alla som jag låg efter med så nu är det bara några få åt gången som man behöver lägga in och det känns inte alls jobbigt.

I onsdags hade vi ett litet unitmöte.
Tyvärr var det inte så många som kunde komma. Men det var lite mysigt och intimt endå.
Emma - en av mina konsulter har nu två egna konsulter.
Snart rödjacka. :)
Hon fick låna min röda jacka och ha den över axlarna men inte trä i armarna än. :D hahah



Snyggt va? :)

Fantastiska Anna är snart stjärnkonsult också!
Vilka grymma tjejer jag har i min unit!



Nu borde jag sova.

Ha det allra bäst igen.
Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback