2010-07-01

Torsdag

Idag var det målning av skänken som vi har i vardagsrummet och har tv:n ståendes på.
Vi har en gammel ful klump-tv. Bör fixa en ny snart... :)
Jag köpte denna skänk tillsammans med ett linneskåp för ynka 500 kronor tillsammans för länge sedan.
Mitt tänk var att jag skulle måla dom till vita men det har inte blivit av.
Linneskåpet fick jag tummen ur att mål om förra sommaren och nu fixade vi denna... ett projekt till varje sommar? :)


E jag inte snygg så säg... ;)



Det värsta var att mina barn lekte i närheten och Sara ramlade och slog sej.
Jag fick helt enkelt pallra mej iväg ut i grannskapet och se ut som jag gör här på bilden för att hjälpa henne att ta sej hem. Roligt värre... Ena dagen kommer jag med kjol och kavaj och högklackade skor och nästa dag kommer ett sånt här troll! :D



Det kommer att bli så fint när det är klart! :)
Jeej!
Nästa projekt kanske skulle kunna bli köksbord och stolar?
Jag började så tappert med en stol men så kom jag inte längre...

Efter målning var det omsvirning till kavajen och kjolen och så hade vi unitmöte.
Jag hade så många gäster så jag hann tyvärr inte ta några kort men det kommer det kommer... :)
Håll ut! ;)

Gonatt på er allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback