2010-07-06

Tisdag

Känner mej mycket mer pigg och glad och mindre rastlös idag.
Har varit i Varberg och jobbat hela dagen. Har haft två klasser och träffat två olika konsulter. Det har varit en jättebra dag. I love my life! Jag lever världens bästa liv. :)

Tack Carina för trevligt inlägg i min blogg igen! :) Vad glad jag blir varje gång någon skriver något. Det är så roligt.

Jag har inte varit i våran Studio på länge. Sist jag var där var det i torsdags när jag glömde fotografera.
I övermorgon har vi utbildning där så då ska jag banne mej försöka komma ihåg att ta lite kort.
Det är verkligen jättefint där! Allt förutom gardinerna är klara.
Tänk att det är våran lokal! :)
Jag är så nöjd och glad.
Det mesta har vi handlat på Ikea - stolar, bord, hyllor och speglar. Men så har vi fixat till det med våran egna lilla touch. Vi kör vit tema och shabby chic stil. Kandilabrar och lyktor, mycket ljus och fina vita gammeldags krukor, speglar och kristallkronor.
Ska som sagt försöka att lägga ut lite mer bilder efter torsdagen!
Håll ut! :)

Nu är det dags att gå och lägga sej!
Godnatt till er alla!

// Katti


Kommentarer
Postat av: Therese

åh jag vill också ha shabby chic-stilen på vår blivande studio, har planerat allt i huvudet redan :) hihi.. har fått en assistent nu som ska hjälpa mig med bokningar och uppföljningar nu from slutet på juli, 4-5 klasser/v ska hon boka in åt mig, så nu du kommer jag efter med stormsteg ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback