2010-07-07

Onsdag

Till kvällen ska jag till Varberg igen och jobba men nu slipas och målas det möbler för fullt.
Skänken är äntligen färdig.
Målad flera ggr och sedan har jag slipat på den så att allt ska se gammalt och slitet ut.







Nu ska allt bäras upp, skruvas ihop och så ska alla beslagen på och då är det klart. :)
Jag är mycket nöjd.

Just nu håller vi på med köksbordet och slipar det.
Det är specialbehandlat med något lack som är väldigt svårt att få slipat bort.
Chris har slipat med maskin länge.





Såhär såg bordet ut när det var brunt. Nu ska det bli samma som den vita pallen bredvid.



Nu e det dax för käk!
Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, för klasserna jag har går det oftast kanonbra på, och är det bara någon som bokar in dom åt mig så kommer det hända grejer här uppe ;) har latat till mig ordentligt så det känns bra att ha lagt upp den plan jag gjort nu, en win-win situation ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback