2010-07-15

Torsdag

I måndags var vi och badade vid Delsjön - jag, Chris, Heidi och hennes pojkvän.
Det var VARMT!
Jag badade två gånger. Var helt tvungen. Annars hade jag dött av värmeslag.
Underbar dag... idag är det mest bara regn.
Det verkar vara bra väder varannan dag.

Tisdag och onsdag var det mest jobb.
Har träffat massa fantastiska glada tjejer. :) Kul.
Igår var jag hos en glad dam och hon bjöd på god mat på hennes altan, efter att hon hade lärt sej hur man lägger en make up och blivit vacker.
Mot en vägg stod det lutat ett bord och jag sa: Vi råkade hitta 4 sånna stolar som det bordet uppe på våran vind, bakom en dörr. Precis samma färg som det bordet. Det fanns inget bord dock - bara 4 stolar.
Vill du ha bordet? Frågade hon. Jag vill bli av med det. Det har bara stått där, men jag vill ju inte slänga det heller för det e ju fullt dugligt.
:D
Så jag fick med mej ett altanbord hem! Haha.



Nu vill jag bara ha lite växter också och lite krukor.
Bordet är lite solblekt, men vad gör det? Det e ju jättebra att bara få ett bord sådär utan vidare!
Jag får slänga på en duk när det inte regnar.
Glad. :)
Det var inte det lättaste att knö in borsskivan i min lilla bil men allt går om man bara vill.

Idag ska jag träffa en tjej i min fina studio.
Sedan kommer förhoppningsvis min fina väninna och kollega Lena och hälsar på mej där.
Vid sex är det utbildning. :)

Imorgon ska jag på fest men innan det ska vi nog träffa Chris släkt.

Nu ska jag nog börja klä på mej.
Kram på er!
Ha en fantastiska dag.

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback