2010-07-18

Söndag

Idag är jag ledig.
Chris stackaren slipar bordet... igen. Kanske blir det klart idag så vi får ett bord att sitta vid!

I fredags var vi och hälsade på svärföräldrana och Chris bröder med deras familjer var där. Släktträff. Det var jättemysigt och sedan blev vi bjudna på grillat. Gott.






Chris brorssöner

Efter släktträffen åkte jag till Jonsered på fest hos min vän Malin som fått lägenhet där.
Det var jättetrevligt.
Kände att det var länge sedan jag drack vin sist. Kändes även dagen efter... :D

På lördagen kom mina fina kids hem frå mamma.





Sedan jobbade jag lite i våran studio och så kom min nya konsult dit och jag utbilda henne.
Här är utsikten från våra fönster i våran studio:



Och så här såg min man ut när han hämtade mej från min studio igår:


Hahah! Det är Saras peruk.
E han inte snygg???
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback