2010-07-28

Onsdag

Har ni gett upp? Ni trodde aldrig jag skulle komma tillbax va? :) 
Jag e inte död. Jag lever faktiskt.
Jag har mest jobbat så inget mer spännande har hänt i mitt liv även om jag själv tycker att det är enormt spännande.
Man träffar så mycket fantastiska människor, intressanta, trevliga och verkligen spännande människor. :)

Igår var jag i Varberg och träffade min nyaste konsult Linnéa. Helt underbar tjej.
Sedan träffade jag lite kunder och så åkte jag och min kära make till Falkenberg.



Falkenberg är en vacker stad. Har aldrig tagit mej tid att gå runt där och titta. Har mest bara jobbat där och sedan åkt hem direkt.







Idag blir det bokning och en facial i kväll i min studio.

Kram till er alla! :)

// K


Kommentarer
Postat av: Carina

Tjenixen Katti, härligt att du "ÄR MED" igen. Ja jag saknade dig faktiskt, och dina glada inlägg!

Welcome back! Hihi... Stor sommarkram Carina

2010-07-31 @ 19:49:00
Postat av: Anonym

Tjenixen Katti, härligt att du "ÄR MED" igen. Ja jag saknade dig faktiskt, och dina glada inlägg!

Welcome back! Hihi... Stor sommarkram Carina

2010-07-31 @ 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback