2010-06-12

Lördag

Idag har jag bokat gäster till unitmöten och lite facials.
Min konsult Sara var här och jag hjälpte henne att boka också. Efter det kom konsult nummer två - Sandra.
Roligt.
Idag är jag väldigt trött.
Skulle somna på en sekund om jag la mej.
Skulle haft en klass nu men den blev ombokad. Kanske bra ändå för jag e verkligen jättetrött. :)
Ska hämta min gubbe istället snart så ska vi göra nått gott att äta och sen bara rasa ner i sängen tror jag för han e lika trött som jag e nu dom här helgerna när han jobbar fre-sön 6.00-18.00

I veckan har vi haft avslutning för barnen på skolan.
Trodde jag skulle få se min fd. chef men vi fick ett brev hem där det stod att hon inte var kvar som rektor härom dagen.
Lycka. Nu e hon borta och jag slipper se henne igen.
Ursäkta men jag var bara tvungen att skriva det.
What goes around - comes around.
Så e det ju. Hur man än vänder och vrider så e röven där bak.



Söta Sara.
Hon ska gå kvar i skolan.



Sofia och hennes kompis Anna



Fia tar emot diplom.









Sofia byter skola nu till Furulundsskolan för där hon gick innan hade dom bara klasser upp till årskurs 5.
Stor tös har jag nu!
Efter sommaren börjar hon sjätte klass!

Nu ska jag hämta Chris!

Kram och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback