2010-06-18

Fredag

Hejsan svejsan.
Nu var det fredag igen.

I onsdags var vi i Vänersborg och träffade en SD kollega till Isabella och Natalie som heter Ann-Cahrlotte.
Det var så himla trevligt.
En liten avstickare i vardagen.
Hon hade även en konsult där som heter Cecilia som var med oss.
Vi åt på en asiatisk restaurang och hade det bara så mysigt i solen.





Detta gjorde vi på dagen och sedan hade vi bråttom hem för jag hade unitmöte i Varberg så jag skulle hinna hem och packa inför det och ha med mej grejer till 8 gäster som skulle komma.
Dom kom allihop! :)
Jag hade lite att göra!
Men det var väldigt roligt.

Igår var det unitmöte här i Göteborg.
Sista gången vi var i dom stora lokalerna som vi har fått vara i varannan torsdag.
Vi har haft ett litet eget kontor innan och fått vara i en annan SD:s lokaler och ha unitmöten.
Nu har vi ett eget stort kontor där vi också kommer att ha unitmötena i.
Det kommer att bli så bra!
Bara vi får det inrett först.



Dörren längst bort leder in i ett förråd som är väldigt stort.







Där innen kan vi förvara hur mycket saker som hellst!
Inte så lätt att fotografera in där utan att det ser helt futtigt ut.

Ska bli roligt iallafall!
Idag ska vi dit och städa lite.
Jag ska upp på vinden och rota efter glas och saker som vi kan ha vid vårat unitmöte.

Puss och kram för idag!

// Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback