2010-06-27

Söndag

Skulle jobbat men det blev inte så. Det blev framflyttat.
Har jobbat med att ringa och skicka ut erbjudanden istället.

Var också med barnen och badade. Ja inte jag då men barnen... Tänk att de frivilligt badar när jag satt på stranden i byxor, topp och tjock kofta och frös!
Hehe... Jaja, jag var likadan själv när jag var liten.

Midsommar firade jag hos mina goda vänner Frida och Peter på Peters sommarställe i Björlanda.
Det va väldigt trevligt.
Chris han jobbade men jag hämtade honom i stan vid sju och så åkte vi tillbaka.




Peter Pan


Jag... bara en skugga av vad jag brukade vara?


My lovely shues


Friday


Jag... igen, fast lite mer än bara en skugga.
Älskar denna polkadot klänning från 60 talet. :)


Lock

Vi fick så mycket god mat och det var helt underbart väder också.
Men sen mot kvällen så blev det himla kallt och vi fick gå in.

Ögat e bättre nu.
Var hos läkaren och hon sa att det var exem.
Fick kortisonsalva att smörja med och nu e det borta.

Nä nu e jag tröttis...
Ska gå och sussa.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback