2010-03-11

Torsdag

Klockan halv åtta på morgonen kom vi på att Sara skulle på Skridsko-utflykt så det var bara till att skrapa ihop en snabb matsäck och hitta skridskor och hjälm mm.
Innan jag lämnade henne i skolan fick vi åka till OKQ8 för att komletera matsäcken med lite dricka och frukt.
Sedan åkte jag och Sofia till Östra sjukhus för i söndags hos sin pappa ramlade hon i deras trappa och gjorde sej illa i tån och foten.
Först tog det två timmar att få komma in till röntgen. Sen fick vi vänta på svar men vi fick inget svar utan dom ville röntka andra foten också för att kunna jämföra med den som var skadad.
När det var gjort så fick vi vänta igen tills vi fick svar att vi behövde gå till barnakuten och skriva in oss.
Väntan igen och sedan fick vi träffa en läkaren men han ville att ortopeden skulle titta på röntgenbilderna så då fick vi vänta igen...
Halv två var vi tillbaka i Partille och hämtade Sara. 5½ timme.

 
Men barn är ju så lustiga... även om de har ont så ska man leka endå... och även om man är nästan 12 år. :)




En stövel och en toffel.

Jag hann bara hem och vända i princip och så åkte jag och Sara till stan för att träffa lite SD:s i stan som tillhör samma area som jag. Vi ska samarbeta lite. Känns kul.
Vilka fina lokaler dom hade! Oj oj.
Efter det var det direkt till revisorn för jag hade glömt att skriva på momspaprerna och sedan kom vi hem och så var det dags att laga mat.

Allt hopar sej alltid till samma dag.
Varför är det så?
Jag är väldigt trött... som synes på denna bild.



Nu tänkte jag gå och vila mej i min säng...
God kväll!



Nu ska jag vila...


Kommentarer
Postat av: Socker-Conny

Detta var roliga bilder. Jag blir nostalgisk - av den enkla anledningen att samma båt på Östra klättrade jag i redan som riktigt liten pojk. Kul att den fortfarande finns kvar. Idag är en bra dag kulta, även om vi är trötta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback