2010-03-18

Torsdag

Idag hade jag en inbokad klass men den blev ombokad till nästa vecka.
Det gör inte så mycket för jag har att göra varje dag den här veckan.
Så eftersom det blev ombokad tänkte jag unna mej ledigt. Bara lite småadministra saker som jag har gjort, mailat folk och så vidare. Tänkte ta tag i mitt kundkartotek och sortera dom... :)
Sen ska jag boka några klasser. Två eller tre.

Har skrivit veckobrev till mina fantastiska konsulter också.
Det är alltid så roligt men jag har inte hunnit med att skriva varje vecka nu på sista tiden.
Det har varit en hel del annat hela tiden.
Det var iallafall roligt att skriva brev igen. Jag har världens bästa unit. :)

Axeln-nacken-ryggen-armen är lite bättre.
Men jag har börjat äta anti-inflamatoriska tabletter nu och ska göra det varje dag så får vi se om jag blir bättre.
Var även och bokade tid hos sjukgymnasten.
Fick en tid den 30:e mars.

Igår var min redovisningskonsult med oss på vårat unitmöte.
Det var jättebra.

Medans jag har bloggat har jag samtidigt kollat på webtv... Kollade på Simon & Thomas.
Men nu kom min gubbe hem från sin långpromenad så nu ska vi laga mat.
Ha en bra dag!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej hej!

Varje gång jag googlar nåt för Mary Kay när jag ska leta målbilder. Som SD-pinen, den rosa volvon och nu idag SD-dressen så hittar jag alltid din blogg ;-) jobbar som du förstår också som konsult, men är än så länge bara senior consultant. Men jag bor i Göteborg och är inadopterad hos Nella i Anamcara. Såg dig på Karriärkonferensen när du gick på scen och såg dig på kickoffen i Mölndal i höstas när du hade gått in DIQ.

Tänkte mest säga att det är kul att hitta systerkonsulter här på nätet. Lycka till så kanske vi ses nån gång =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback