2010-03-22 lite senare...

Jag blev bra så jag tog mitt lilla pick och pack och drog till Varberg och höll lite utbildning för världens bästa tjejer! :)
Det var roligt. Tre gäster hade dom med sej och alla var så himla gulliga! :)
Ser ut som det blir fler kollegor i vår lilla unit från Varberg.
Å vad kul! Snart får vi hyra ett större rum där!

Jag tog kort på mej själv för jag har sett så himla risig ut på de sista korten som jag lagt upp här på mej.
Så här ser jag ut idag.


Hejsan svejsan!

Fy vad jag var dålig igår...
Det var länge sen man var så där sjuk!
Jag hade så ont i huvvet på natten att jag inte kunde lägga mej. Kunde bara sitta rakt upp i sängen. Varje gång jag försökte lägga mej kändes det värre. Det bara dunka helt galet, så jag börja skaka.
Till slut tog jag en Alvedon iallafall, tänkte att det fick bära eller brista och då blev det okej och så somnade jag.
Efter det började jag bli bättre. Sen vaknade jag kl fem på morgonen och kunde inte sova mer.
Det var då jag bloggade. :)
Men så efter några timmar började jag bli trött igen och somnade.
När jag vaknade igen kände jag mej alldeles frisk. Knepigt.
Speed-sjuka.
Nu har jag varit helt galet hungrig hela dagen. :D
GE MEJ MAAAT!

Apropå mat så kanske jag ska gå upp och snaska i mej lite nattamat...
Gonatt alla fina underbara människor som läser min blogg.

Kram Katti



Give me food


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback