Ordning och reda.



Jag har världens bästa hjälp.
Världens bästa man.
LOVE!





 





Nu är framsidan av analyskorten inne i två olika pärmar sorterade efter namn.
Om "Lena" ringer är det bara att ta pärm A-L och bläddra fram till Lena. :)
Perfekt.
Baksidan av analyskorten är kvar i en låda.
Det fanns inte något arkivregister som är från jan. - dec. att handla på Tingstad i A5 format utan bara från A-Ö men jag köpte 2 arkivregister så jag ska klistra lite klisterlappar äver bokstäverna. :) A blir januari och så vidare...
Då kan jag alltså ha den andra delen av analyskorten i en låda från jan. - dec. och flytta dom som jag ringde i januari 3 månader framåt till april så vet jag när jag ska ringa dom nästa gång. :)

Dax att gå klistra lite nu då.


Tit ut!


Kommentarer
Postat av: Åsa

åhh jag måste också fixa ett sådant register! blev lite inspirerad av din blogg och funderar på att skapa en egen "hudvårdsblogg". jag är också hudvårdskonsult, visst är det ett roligt jobb! hoppas du blivit bättre nu, jag hade magsjuka förra veckan :S

krya på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback