2010-05-04

Tisdag

Idag blev en helt fri dag då jag inte har gjort nått.... Men när jag börjar tänka efter har jag gjort massor...
Skulle haft en facial och en klass men dom blev ombokade så det blev en helt fri dag. :)
Har myst lite med barnen och gubben och gjort sockerkaka med kidsen.
En hel del jobb ändå: pratat mycket i telefon, coachat konsulter, skickat massa mail och sms, föranalyser och telefonkonferans har det varit.

Chris har varit ledig idag och igår.
Det är himla skönt.
Imorgon och torsdag jobbar han. Sedan är han ledig igen fredag, lördag och söndag.
Jag har en hel del jobb inbokat då i och för sig.

En ny kollega i våran unit har vi fått också. :) Roligt.
Emma bokade 9 klasser då hon var hos mej och dagen efter bokade hon 7 och alla på två veckor så hon fick ihop till sin power start!
Wohoo!
Är hon inte grym???

Jag jobbar inte BARA, även om det känns så ibland. :) Ja, så e det väl att vara egen företagare... men det e gött. Man får ju göra jobbet när man själv vill. Dock måste det göras nån gång! ;)
Jag har pysslat lite med att sälja på Tradera.
Jag har sytt väldigt mycket innan så jag har tyger och sytillbehör så det skulle räcka till en hel affär.
Har tänkt i flera år att sälja av det men ja, det e ju det där med att få tummen ur...
Nu började jag med att lägga ut lite grann.
Det är ett väldigt jobb bara att mecka med det där tycker jag... Man borde hyra ett bord någonstans och sälja av allt i stället på en gång.
Men jag känner att det ändå e bättre att göra sej av med det, för det är ju väldigt fina gamla tyger från 60, 70 talet och mönster och spets och märken som bara ligger. Någon annan kanske gör nått fint av det istället för att det ligger på min vind tills jag dör.

Är inte så trött... Har sovit länge igen.
Gick upp rätt tidigt men sen så somnade både jag och Chris om efter att barnen var lämnade på skolan.

Å! Måste ju berätta om vad jag såg på morgonen på TV.
Det var nått sånt morronprogram och dom hade stuckit ner programledarens fötter i ett akvarium där det fanns små fiskar som knaprade på hans fötter! Dom lixom käkade upp hudavlagringar från dom. Detta var det nya för att få fantastiska fötter, värsta fotbehandlingen.
Jag har hört om det inann men inte sett det.
Det var rätt osmakligt... men det blev säkert bra på hans fötter. :D
Annars har vi fotkrämer i vårat sortiment... Hehe...

Hittade klippet! Kolla in
HÄR


bild lånad från tv4play

Vad ska man hitta på? Kolla på web tv en stund kanske?
Borde egentligen sova. Ska upp tidigt med kidsen och sedan ska jag och fixa naglarna hos AC i morgon bitti.
Har filat av dom regält.
Gansla gött. Dom var riktiga örnklor! Jobbigt när dom blir för långa.
Jag e ju rätt lat dock och brukar låta Anna Carin fixa dom. Det blir både bäst och snyggast så. Men nu orkade jag inte vänta. Så dom blev nerfilade.
Få se vad hon tycker i morgon... Jag kanske får bannor? :D

Måste bara säga att min fina väninna Hanna från Borås klarade sin DIQ och blev Sales Director nu i helgen!
Wohoo!
Grattis!
Värsta duktiga. :)
Är så glad för hennes skull! Ska bjuda henne på champagne vid nått bra tillfälle! :)

Gonatt på er nu alla fina.

// Katti


Bada fötter...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Jag måste bara berätta att jag blir väldigt inspirerad av att läsa din blogg. Hittade den när jag googlade Mary Kay för ett tag sedan och är en fast läsare sedan dess. Visst är det en fantastisk möjlighet vi alla har?! Lycka till med ditt jobb och grattis till den fina ringen :) Kramar från Sofie

2010-05-05 @ 21:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback