2010-05-07

Fredag

Idag var det telefonkonferens igen.
Vi ska ha ett event - en power dag med våra konsulter!
Det känns spännande! :)
Det kommer att vara i juni och vi ska planera en del mer om detaljer osv.

På eftermiddagen kom en konsult hit och blev lite coachad och nu på kvällen har vi varit och handlat fantastiskt fina resväskor till alla blivande stjärnkonsulter kvartal 4.
Wow! Jag vill ha en själv!
Få se hur många stjärnor det blir... Det kanske blir en över till mej... om jag har tur... eller otur.
Det fanns inte jättemånga kvar av dessa att handla så dom är verkligen exklusiva.
Å vad kul det kommer att bli!
Bilder kommer i framtiden... Än så länge är dom hemliga.. ;)

Fantastiska våren är här på riktigt nu.
När det är vår på "riktigt" så har blommorna slått ut i trädet utanför oss.
Det är helt galet vackert när det blommar i det trädet.



Igår hade vi Awardsnight på utbildningen också.
Det var jättekul.



Vi gjorde en liten rolig grej.
Alla som var Queens fick ha en tiara på huvet! :)





Imorgon är det upp tidigt igen.
Då ska vi ha Moving on utbildning med massa unitar sammanslagna.
Ska vara där klockan åtta och efter det har jag en hudvårdsklass så jag ska gå och förbereda lite och sedan sova. :)

Gonatt till er allihop!



Linette var min Queen of Sales
och Queen of Sharing

Anna och Linette fick lika antal röster på Go Give. :)


Kommentarer
Postat av: Therese

kul :) nyfiken blev jag på resväskorna såklart! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback