2010-05-11

Tisdag

Hej och hå.
Inte så roligt väder idag.
Ikväll ska jag till Ulricehamn och ha klass.
Innan det ska jag försöka hinna med att träffa min redovisningskonsult, även kanske nya konsulten Sara för att gå igenom hennes starterkit.
Min fina "assistent" skulle också hinna med att komma hit vid nått tillfälle idag men jag vet inte hur jag ska pussla ihop dagen.

Nästa vecka åker vi till Stockholm! Å vad kul.
Minisemester ihop med utbildning.
Chris ska med! :)

Men nu ska det bli en kopp kaffe först och sedan hopp i kläderna.
Och appropå mini så är det var detta inlägg idag blev men jag kanske hinner med mer i kväll?
Ska försöka hinna med det så jag kan lägga ut bilder på dom fina väskorna jag pratade om i förra inlägget!

Ha en fin dag!

// K


Kommentarer
Postat av: Zanna

Hej! nu har jag läst din blogg som besatt hela veckan :-) så spännande att läsa om hela din karriär och se på alla bilderna! På torsdag skall jag oxå bli konsult! Så tack för all ispiration din blogg har gett mej, jag är jättepeppad och vill komma igång nu på direkten. Jag kommer absolut fortsätta läsa bloggen! kram Zanna (26 år bor i Örebro med sambo, besatt av allt som har med smink och hälsa att göra, så nu vet du iallafall vem en av alla de som läser din blogg är ;-) )

2010-05-11 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback