2010-05-12

Onsdag

Grattis mammas älskling!
Idag fyller Fia 12 år!



Vackraste prinsessan är hos sin pappa denna veckan så vi får fira henne ordentligt nästa vecka när hon är hos mej. :)

Idag hade jag klass i Ulricehamn.
Skrev igår att jag skulle åka till Ulricehamn då, men igår var jag i Bua, utanför Varberg.
Blandar ihop alla städer.
Hade en mycket trevlig klass med fyra goa tjejer. Det hade jag igår med... lät ju nästan som jag inte hade det!

På vägen hem bad jag Chris att vispa ihop till en pannkakssmet. Han visste inte hur man gjorde men jag fick guida honom i telefonen.
Smeten var perfekt. ;)
När jag kom hem så stekte vi tillsammans. Nu har han lärt sej göra pannkakor också!
You are never too old to learn anything! :D





Det var jättegott!



Tack Zanna för ditt inlägg i min blogg!
Jag blir så glad när ni skriver till mej! Skriv mer och fler gånger! :)
Bästa beslutet ever du har tagit nu. :) Grattis! Vilken klok kvinna! Du kommer inte att ångra dej.
Du har en fantastisk resa framför dej.
Mitt tips till dej är att be din Sales Director om att få studera känslohjulet och att aldrig ge upp. :)
Se ditt första år som ett övningsår.
Kram till dej!

Trädet där ute blir bara vackrare och vackrare.
Jag älskar det!





Alla bilder i dagens inläg har tagits av min fantastiskt duktiga make.
Love honey!
Du är bäst!

Gonatt till er allihop!

Puss! // K


Bake a kake... or a pankake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback