2010-05-15

Lördag

Idag hade jag två facials.
Bra att ha mycket inbokad denna helg när barnen är hos sin pappa och Chris jobbar fredag, lördag och söndag.
Då kan man passa på och så e man mer ledig när familjen e hemma. :)

Trädet där ute har börjat tappa sina blomblad.
Det ser nästan ut som snö.
Det är jättevackert.



Jag har också tagit av mej mina naglar.
Har inte haft tid att gå och fixa till dom och AC har inte heller haft tid så nu e jag utan naglar.
Känns naket när jag visar upp produkterna men samtidigt rätt skönt.
Akrylnaglar är rätt tjocka och det kan vara svårt att göra vissa saker med dom.
Man får använda redskap.





I morgon ska jag till Varberg.
Sen har jag en klass i Bollebygd tror jag... eller var det nu var, klockan tre.
Kvällen blir ledigt och då ska jag umgås med min trötta gubbe som då jobbat tre långpass i rad.
DÅ e han trött.
Tur han e ledig hela nästa vecka.

På torsdag åker vi till Stockholm! 
Ska bli kul.

Gonatt på er alla.
Nu måste jag dricka vatten.
Vi åt pizza idag och den ar SALT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback