2010-05-28

Fredag

Mycket om och avbokningar nu... Folk har mycket för sej med studenter och kalas och konfirmationer...
Tråkigt.
Men det e bara att ringa och boka nytt. :)
Så det ska jag göra nu idag.
Vet ni?
Fredagar är den allra bästa dagen att boka på!
Det beror på att folk är så himla glada och avslappnade för att det e slut på arbetsveckan och man ska få vara ledig hela helgen. Då är det lätt att boka klasser.
På måndag förmiddag är inte lika lätt... ;)

Gick upp vid nio idag och fixade nya naglar hos Anna Carin.
Fiiint.





Efter det var jag och hämtade paket med min konsult Sandra.
Sedan fikade vi lite här hemma och så körde jag hem henne.

Igår var det unitmöte.
Jätteroligt och imorgon har vi Mooving on utbildning och fem av mina tjejer är med då. :)
Efter det ska vi ha Öppet hus.
Det känns också kul.
Hoppas att det kommer mycket gäster!

Nu e det dax för telefonen!

Kram på er allihop!

// Katti


bild google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback