2010-11-06

Lördag

Datorn havererade totalt av viruset och det enda som fungerade var Spotify och min mail.
Sen slutade även min mail att funka.
Vi fick installera om allt.
Nu sitter jag och lägger tillbaka dokument mm. som vi räddade.
Fan va vi har haft krångel!
Nu e äntligen Outlook igång. Har inga mailadresser kvar till någon!
 Alla avtal till mina konsulter råkade raderas tyvärr... Har inga mailadresser och tel.nummer till dom mer...
Ska ringa huvudkontoret imorgon och kolla om det finns möjlighet att få dom ingen.
Nu är också allt på engelska. Tycker inte alls det e roligt. :(
Inställningarna var också helt åt helvete så den skrev inte vissa teckenn tills Chris ändrade på det.
Bröt ihop en kvart och ville bara gå och lägga mej, men man ska inte ge upp.
Efter regn kommer sol.
Quitters never win... Winners never quit! ;)

Just nu sitter jag och går igenom gamla bilder.
Bjuder er på lite nostalgibilder:



Jag... måste vara julen 2001
Sara är ca 10 månader.



Sydde en bläckfisk till ett dagis jag jobbade på när jag bodde i Borås. Borde vara 2002 eller 2003





När jag bodde i Borås körde jag denna... kanske 2003? :)



Sen tog jag körkort 30 bast gammal.
Då körde jag denna.
Min första bil :)



Jag var blondie 2002



Sen var jag röshårig



Sen blev det brunt
Kolla va långt hår jag hade... Vill ha igen!



Det här måste va i februari - mars 2008
Saknar min syster och våra myskvällar



Ibland hade vi pysselkvällar



Jag längst till höger 1988 -89
Sexy babes, nice hair...

Nu får jag sluta kika på bilder...
Måste göra mej i ordning för min klass.

Kram på er och ha en fantastisk lördag.

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback