2010-11-09

Tisdag

Helt galet vad tiden går...
Nu e det bara två dagar kvar och då åker vi till Stockholm. Ska bli så roligt! :)
Igår hade vi unitmöte och Awardsnight.
Vilka fantastiska tjejer jag har i min unit! Vi slog rekord i unitproduktion den här månaden och gjorde vårat bästa kvartal någonsin!

Skulle åka och hämta mitt paket på huvudkontoret och så stod jag i hallen och klädde på mej med en macka i handen. Och så ska jag ta en tugga och biter rätt i nageln så den sprack på längden!
Dom är helt nya och rätt kraftigt byggda med akryl och jag biter alltså sönder hela nageln. Har aldrig hänt förut.
Det var tokigt...

Snart kommer en konsult hit så ska vi boka klasser.
Sen kommer en till, få se om vi hinner boka något tillsammans för jag har klass ikväll...

Igår såg vi Sex and the city 2.
Den var bra, men inte lika bra som första.
Lite töntig var den bitvis när dom skulle upp på en scen och sjunga och så... Det blev väl cheesy.
Manuset kändes lite som en upprepning av nått som varit innan. Dom blir bjudna på en resa med massa förmåner och så går nått snett och så får dom åka hem utan alla förmåner.
Det där har dom redan gjort i ett avsnitt där Samantha blir bjuden på en resa med sina vänner av hennes dåvarande pojkvän Richard och så e han otrogen och hon ber han dra. Så får dom åka hem från resan med buss eller nått...
Men men... med tanke på alla apdåliga filmer vi sett den senaste tiden så var denna jättebra i jämförelse. :)

Imorgon måste jag ut på stan och ragga efter maskeradkläder.
Vi har maskerad på Stjärneventet.
Gissa vad jag ska vara?
Meh! Tingeling så klart!

Kram på er!


bild google


Kommentarer
Postat av: Kati

Ha det kul din lilla fe... akta dig för kapten krok...flyg iväg...flyg iväg!



Kati

2010-11-09 @ 20:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback