2010-11-10

Onsdag

Oj oj... imorgon åker vi. Ska bli så himla kul! :)
Måste packa. Och så ska jag köpa maskeradkläder.
Tråkigt att shoppa själv bara...
Men det e väl bara att göra. Min gubbe slutar ganska tidigt för han e på kurs. Kanske kan jag tvinga med honom efter jobbet o köpa maskeradkläder! :D

Nu efter den hemska datorhistorian känns det väldigt bra med datorn.
Allt e fräsht och nytt och rent.
Jag har bara tre mail i inboxen. :) Delitar direkt när jag har hanterat ett mail och rensar och håller efter. Jätteskönt.
Dessutom har jag gjort massa mappar som jag lägger viktiga mail i så dom inte ligger i inkorgen.
Innan vi gjorde om hade jag flera tusen i inkorgen. Allt låg där.
Dessutom hade den gjort något konstigt och la automatioskt till mailadresser i adressboken från varenda en som skickade mail, spam och allt.
Inte alls roligt.

Det enda jag saknar är lite roliga pang pang spel. Ingen som har några roliga som jag kan få? :)
När jag sitter i telefon och pratar med någon vill jag samtidigt mörda lite ailiens och rädda en lossasplanet. :D
Eller skjuta kulor och bollar, det e också roligt. Ibland för att rensa skallen.

Kanske borde jag packa lite...
Vad ska man ha med sej?
Dräkten och vingar och ett trollspö.
Kanske en roll up bagen också. Mer behöver man inte eller? Ett par rena trosor möjligtvis. :D
Ska hämta min fina resväska från min studio i stan också, den blir perfa att packa i! :)

Igår bokade jag massa klasser och facials.
Känner mej heltaggad nu. Wohooo. Nu ska jag boka fullt i kallendern.
I slutet av november ska Chris till Spanien och jobba. Då kan jag inte jobba själv jättemycket en av veckorna han e borta för då har jag barnen. Så då ska jag vara ledig med dom och så bokar jag massa massa den andra veckan när jag e barnfri.

Nu e det dags att byta om från myskläder till nått vettigare.
Hej hej!
Ha en bra dag.

// K


Bild Google

Vi ska åka tåg. Det var länge sedan sist... :)
Ska bli roligt


Kommentarer
Postat av: heidi

jag brukar spela robot unicorn attack när jag ska rensa huvudet. älskar det!



http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html

2010-11-10 @ 20:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback