2010-11-15

Måndag

Jag har haft den bästa helgen i mitt liv.
Utbildning på Stjärnnivå - minst rubin, så det var dom bästa i vår area.
Wow. Jag unnar alla att få vara med om det!
Det var så himla bra utbildning och jag kan inte säga vad som var bäst. Allt var helt outstanding.
Jag är så tacksam för att jag får vara med om allt detta i mitt jobb.
Jag är så tacksam för att jag får möjlighet att utvecklas genom mitt jobb och träffa så fantastiska människor.
I am blessed!











Det var så många fanastiska kvinnor som berättade om sitt liv och vi fick så himla bra tips och utbildning.
Nu är man fulladdad att sätta igån och arbeta! :)

På fredagkvällen hade vi maskerad.
Min unit heter Tinkerbell så gissa vad jag var utklädd till... :)







Min konsult Sussie var Mimmi Pigg



Min konsult Emma också.


Pochahontas, Jack Sparrow och Jasmine


Den onda fen  och Cruella Devil


Snövits styvmor

 
Mimmi Pigg


Obelix


Snövit och Mimmi










Min senior Ann - Jack Sparrow








Vi fick så himla god mat också!




Benjam Syrsa och Pochahontas


På tåget hem på lördagen

Grattis till mej!
I lördags blev jag 36 år gammel. :)


Den här fina buketten väntade på mej när jag kom hem.



Tack!
För en fantastisk helg. För alla underbara människor runt mej som berikar mitt liv.
I love you!


Kommentarer
Postat av: Kati

HÄRLIGT!



Vilka underbara bilder...sitter med klaröppna ögon och småler, myser när jag tittar på dig Tingeling och dina bilder.



GRATTIS på födelsedagen!



Ha ett gott liv!



Kati

2010-11-15 @ 18:29:51
Postat av: Urika A

Åhhh längtar tillbaka!!!!!!!!!

Kram

2010-11-16 @ 20:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback