2010-11-17

Onsdag

Redan?
Var det inte nyss måndag? Var tog tisdagen vägen?
Och vad gjorde jag igår?
Ja just ja, jag var i Hillared och träffade en helt underbar tjej och hjälpte henne att hitta lite komplement till hennes produkter. Hon behövde lite extra fukt och en full coverage foundation eftersom den har mer fukt i sej.
Sen var jag och fixade min nagel som hade fått en liten spricka och så åkte jag till Varberg på kvällen och hade bokningskväll med några av mina tjejer där.
Bokade tre klasser.

Ikväll ska jag ha klass med massa goa tjejer.
Det ska bli roligt.

På lördag ska jag fira födelsedag.
Välkomna alla som vill komma.
Funderar på att antingen köpa eller försöka mej på att göra cheescake. :)
På alla dessa event vi är på med jobbet är maten helt galet god och lyxig. Till kaffet får vi alltid massa underbara bakelser, kakor och bullar.
Den här gången vid ett tillfälle fick vi så himla underbar cheescake! Jag blev helt frälst.
Vill äta den varje dag.
Men hur gör man cheescake?
Måste googla.
Sen e det kaffe som gäller!

Ha det fint.


Kommentarer
Postat av: Martina

Cheesecake är ganska lätt att göra :-) kommer inte riktigt ihåg vart jag hittade mitt recept. Kanske något i stil med recept.se. Lycka till och grattis i efterskott.

Postat av: Therese

bakad cheesecake eller frusen?

2010-11-17 @ 17:44:21
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback