2010-10-11

Måndag

Då var det måndag... Jag e lite trött.
Vi har telefonkonferens varje måndag morgon.
Ganska bra. Man kommer upp och börjar ta sej för nått vettigt.

Jag har fått en sån fin ny hylla i mitt arbetsrum. Min man satte upp den där. Behövde mer hyllor.
Hade redan konsoller och sedan fanns det två långa vita breda brädor på vinden. Målade konsollerna vita och det blev jättefint. :)
Var uppe på övervåningen och letade efter sladden till mobilen så jag skulle kunna ta lite kort på den men den e puts väck såklart. Så det blir ingen bild på den idag tyvärr.

En annan trevlig överraskning fick jag här om dagen.
Fick en avi på ett paket. Undrade vad det kunde vara, det verkade vara rätt stort också.
När jag hämtade ut paketet var det massa produkter och tillbehör i paketet som en fd. kollega skickat.
Hon har lagt sin business på is ett tag för hon ska ha barn. :)
Vad glad jag blev!



Vilken gåva! Happy happy!
Tack Anna G!

Måste verkligen börja träna...
Vill inte. Men jag behöver göra det. :(
Många tycker att det är kul att träna... Why? Det e ju bara jobbigt.
Men men... jag kanske får till det någon dag till slut? Man vet aldrig...

Nu har jag fotograferat hyllan och en del av mitt arbetsrum.
Har fortfarande inte hittat sladden men jag mms:ade bilderna till Chris I phone och bad honom maila dom till mej. :D När jag ska maila från min mobil säger den att jag måste konfigurera... Que?  Orka...



Den lilla byrån har vi fått. Den stod ett tag uppe på vinden men sedan kom vi på att den är ju perfekt här nere i kontoret.
Bredvid byrån hänger en korg som jag lägger alla räkningar, kvitton och papper som min redovisningskonsult ska ha. :)



Vet inte riktigt vad jag ska ha på min hylla än... Just nu står en del av kundkartoteket där och kundregister i dom blå små pärmarna som min fina kusin och assistent fixat så fint!
I den rosa bagen uppe på hyllan har jag alla dom nya underbara produkterna!
I den rosa väskan på byrån har jag alla kroppsprodukterna som vi har i vårat sortiment.

Igår hade vi besök av svärföräldrarna... Skrev först svårföräldrar men det är dom verkligen inte. ;) Dom e väldigt lätta att ha att göra med. :) Puss på er!
Vi fick vinbärssylt. Ska bli spännande att smaka på det.
På kvällen hade jag en make up och träffade en fin ung tjej där som idag blev min nya kollega.

Nu är jag lite tröttis...
Kaffet hjälper inte.
Ska upp i ottan igen för vi ska på utvecklingssamtal med Sofias nya fröken i skolan.

Gonatt på er!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback