2010-10-14

Torsdag

Idag har jag haft en facial i min studio.
Har postat massa paket också - idag igen.
Och några inbjudningar.
Innan det åkte vi till Gunnebo slott och hade lite picknick.







Det är så fint vid Gunnebo slott.
Ibland åker vi dit och bara går en promenad och har med oss termos och mackor.

Vi hittade en staty som hade en snigel i ögat och i näsan.



Om man har en snigel i ögat har man ju inte betalat TV licensen. Men om man har en snigel i näsan...? :D

Idag har internet explorer bara apat sej hela tiden.
Försökte blogga redan innan jag åkte på min facial men det gick inte.. Laddade upp bilder tusen ggr och då bara låste det sej. *Sur*
"Det här programmet svarar inte..." Nehe! Skit i det då.
Nu jobbar jag i Firefox.
Har alla favoriter i explorern bara...

Chris hämtade mej från min facial och så åkte vi och haffade en pizza.
Det var gott.
Sedan tog vi fram glass, vispade vi grädde, skivade bananer och ställde fram maränger (som jag glömde lägga på) men upptäckte att vi inte hade någon chokladsås.
Men då gjorde jag eget!

1 dl. vatten
1 dl. cacao
1 dl. socker.
Koka i 2 minuter!

Lätt som en plätt!







Nu ska jag gå upp och pussa på min gubbe som ska jobba i morgon.
Hela helgen.
Han har varit ledig i 7 dagar i rad.

Gonatt på er!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Therese

Mums:)

ditt bästa knep för att slippa av/ombok?

Postat av: Martina

Man kan hämta sina favoriter från explorer. Jag använder också Firefox.

2010-10-14 @ 23:53:38
URL: http://ifoundserenity.blogspot.com
Postat av: Emma

Min sambo gör ALLTID egen chokladsås..sååå gott :)!!!

2010-10-15 @ 10:48:51
URL: http://norrlanskgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback