2010-10-13

Onsdag

Jag har världens bästa jobb... Så e det bara.
Gud vad jag tjatar om samma sak men det e fortfarande helt obegripligt att jag verkligen lever såhär... Lyxigt eller vad? Helt sjukt.

Igår var jag ledig. Det var himla skönt.
Packade lite paket och skickade iof sig en himla massa inbjudningar och mail + sms men annars var jag ledig.
Vi drog på bio jag och min fina gubbe.
Såg Salt.
Den var väl okej, men kanske inte den bästa jag sett... Det var underhållning iallafall...
Vi var verkligen i god tid. Sist vi såg den där apdåliga filmen The American (se den inte) så var vi sist in i biosalongen. Jag var framme vid bion typ några minuter innan filmen började!
Den här gången kom vi en halvtimme innan filmen började även om det var helt oplanerat och vi bara hade en och en halv timme på oss att fixa i ordning oss, åka till stan och parkera och allt.
När vi kom in i salen var det helt tomt. :)




Blixten i min kamera var helt galet stark så vi var bländade i minst en kvart efter att vi tog den här bilden!

 

Efter filmen åkte jag till min nagelteknolog och fixade naglarna.

 

Dom blev såhär.

Nu har jag målat fransk manikyr med vårat nya silver-lack men jag ska nog måla om dom.


Kommentarer
Postat av: Betts

Jaha, det silvriga blev sådär.

Tror det blåa blir bättre, om man gillar blått förstås!

Får jag fråga; hur många aktiva konsulter har du?

2010-10-15 @ 00:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback