2010-10-20

Onsdag

Dålig uppdatering här...
Men det händer inte så mycket intressant, det e bara jobb, hem, familj... det vanliga.
Idag e det först utbildning och sedan Gästevent på kvällen med min Senior!
Å vad roligt.

Nått som e mindre roligt är att jag för en stund sedan duscade och skulle dra åt sidan en slags skjutdörr som är uppsatt runt hela badkaret. Den har barnen pajat så nu e den fast i ett läge.
Men jag skulle bestämt dra den åt sidan ändå och då trillar hela väggen ner och landar på min tå.
Det gjorde så JÄVLAR ont så jag kan inte beskriva smärtan!
Låg i sängen och grina som ett barn. Fan va ont alltså.
Nageln har redan börjat bli blå.

Men nu måste jag dra iväg! Undrar vad jag ska ha för skor??? :(




Kommentarer
Postat av: britt

va fint! Visst är dt hemma hos dig?

Vi har samma tapet i en av Sofies rum, men vilket???

Snygg taklist. Jaha där sitter du o jobbar hela dagen?

2010-10-21 @ 00:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback