2010-10-21

Torsdag

Gomorgon allihop!

Här sitter jag och gäspar... Ja ni har väl listat ut vid det här laget att jag gillar att sova på morogonen. Idag gick jag upp kl sju och lämnade kidsen på skolan och sen åkte jag till min studio och fixade i ordning.

Vi hade jättekul igår. Å min senior är bara helt bäst!
Det var många gäster igår och vi fick så bra utbildning och coachning.
Synd att hon bor så långt ifrån och att man träffas så sällan.
Först hade vi specialutbildning i Mölndal sen åkte vi och åt och så var det Gästevent. Lång intensiv och jätterolig dag. :)
När alla hade gått var det en himmelens massa disk och jag ville jag köra hem Ann till hennes hotell så jag struntade i städningen, gissade på att hon nog var väldigt trött efter att ha föreläst en hel dag.
Jag städar idag på eftermiddagen tänkte jag, så jag hörde med dom andra tjejerna som jag delar lokalen med om dom skulle va där idag och en sa att hon skulle va där kl elva!
Så då fick jag åka dit och städa på morgonen. Gääääsp.

Bilden från igår är från mitt kontor hemma i min källare.
Här sitter jag och jobbar. Har en stationär dator här. Bakom mej har jag ett litet runt bord och en stol så att en till kan sitta där och jobba tex på min laptop, det gör Anna ibland som hjälper mej med mina papper.



På stolen har jag en väska som jag bär med mej framoch tillbaka från kontoret till Studion.
I den lägger jag massa saker som jag ska ha med mej till Unitmötet.
Om jag inte lägger det där direkt så glömmer jag det. :D

Här sitter jag ofta och ringer också till kunder och har lager på mina saker, skrivare, kontorsmaterial. Jag har alla väskor med hudvården och makeupen och sånt som jag har med mej till klasser och facials här också.
det är ganska litet och jag försöker möblera om ibland och få mer plats.
Den nya hyllan är ett försök till att få lite mer ordning. :)
På studion har jag mest utbildningsmateral, gåvor, presentomslagssaker och sådant som är riktat till konsulter och gäster.



Bredvid stolen och bordet har vi en dörr som leder ut till altanen.
Och i hörnan där hamnar oftast väskorna och make upväskan mm.
Det står lite presentpapper och cellofan mm där också så jag kan göra fina paket. Ovanför väskorna har min gulliga man hängt upp en anslagstavla.
Högst upp på den ser ni mitt nästa mål. ;)
Loggan på väskan e utsuddad i PhotoShop, det ska inte se ut så. :D

På den väggen har jag sedan hyllor med lager och demomaterial.
Mycket av lagret ligger dock i en resväska som jag har med mej till klasser. Den står färdigpackat och den resväskan blir för det mesta kvar i hallen. :)
På golvet har jag oftast en tom kartong som jag fått varor i som jag slänger återvinningsmaterial i.





Dörren till vänster leder ut ur rummet och bakom dörren har jag hängt två gardinlängdshållare som är perfekta att ha som krokar för väskor. Jättekäckt!
Så bakom dörren hamnar det en hel del tomma väskor och annat bröte.

 

Så ser det ut i mitt kontor.
Hur ser det ut i ditt? :)

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och ringa massa samtal.
Sedan har jag en klass i kväll.

Ha en fantastisk dag!

Kram Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback