2010-10-24

Söndag

Det blev lite ombokningar i kalendern så vi tog och packade ihop oss och åkte till Dalsland till min kära faster Merja.
Där var min kusin Erika med hennes familj och kusin Emelie och hennes gulleplutt bäbis.
Mina barn levde rövare så klart och blötte ner alla kläder, två par skor, kastade gegga på varann och så vidare, men annars var det mycket trevligt.



Här sitter jag med Emelies bäbis Lluvia



Merja och Lluvia

Jag blir helt galet trött varje gång jag kommer till Merja och Seppos stuga.
Jag kan sova hur mycket som hellst.
Jag bara stänger av, som om man tryckte på en knapp.
Så jag sov en hel del... både på nätterna och dagarna. :)

På kvällen spelade vi plump, drack vin och kollade på super 8 film som min farfar har spelat in när han levde.
Kul att se sej själv som bäbis och papsen i sin hockyfrilla.
Min morsa var med också med permanentat hår och mega stora brillor som täckte hela ansiktet! :D



Snygg modern apparat. :)









Det här e alla bilder som finns.
Något konstigt har hänt med Chris batteriladdning till kameran. Den tycks inte ladda ordentligt längre. Hans kamera dog efter bara några få foton så vi fick göra vårat bästa med I phone och mobiltelefoner.

Idag fick jag åka hem utan skor för Sara hade lånat mina eftersom hon blött ner sina egna.
Men så blötte hon ner mina också och dom var helt dyngsura.

Efter att vi kom hem så tog jag bara med mej massa make up, paket och massa analyskort och så åkte jag först till Borås för att lämna paket hos en ny konsult och gick igenom den med henne.
Sedan åkte jag till två glada tjejer och visade lite make up och parfymer.
Därefter åkte jag till Varberg och hade bokningskväll med två glada konsulter.
Sedan ringde en SD kollega och frågade om jag kunde hålla i en telefonkonferens eftersom det hade blivit lite strul med orginalplanerna.
Visst sa jag och packade ihop mina saker så att jag kunde åka hem och hålla i konferensen i lugn och ro.
Var hemma fem minuter innan det började men det gick bra.
Tur man har det mesta nerskrivet på dokument i datorn som man kan ta till i nödfall som denna. :)

Imorgon blir det ännu mer bokning med en annan konsult och sedan är det unitmöte på kvällen.

Nu e det dags för sängen tror jag.
Imorgon bitti e det skola för kidsen och telefonkonferens igen. Jag håller dock inte i det då! :)

Måste bara visa mina roliga naglar.
Ville använda det nya lila nagellacket och göra något roligt med det... :)







Målade fransk manikyr med det lila och en guldrand innanför.
Lite kul.
Tyvärr blir det alltid så himla mörkt när jag försöker ta bild. Men det är väldigt lila egentligen. Metallick - lila.

Gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback