2010-09-12

Söndag

Hej och hå vilken fantastisk helg!
Var ska man ens börja? Jag har en mapp med flera hundra foton. Hur ska man komprimera allt som hänt under denna helg i ett futtigt litet blogginlägg???
Det går inte.

Torsdag

På torsdag morgon började vi med SD möte hela dagen till klockan två.
Det blev räkmacka på 18e våning och så mycket bra utbildning.
Efter utbildningen gick vi till Scandinavium och hämtade biljetterna till Seminariet och sedan åkte jag hem.
Gjorde mej i ordning och kom på att jag har ju snörning i ryggen på min klänning. Hur ska detta gå när man är själv??? Chris jobbar ju så sent så han åker direkt från jobbet till Awardsnight!
Jag tog min klänning och åkte till Annas hotellrum och så gick vi därifrån sedan över till Rondo.

Awardsnight endast för vår area.









Jag fick jättefint halsband och örhängen för att jag var förra årets Queen of Sharing i min fd unit.
Har ju tillhört min senior Anns unit några månader det här året innan vi blev en egen.

Fredag

Dags för Seminarie!





Inne i Scandinavium





Jag läser SD eden.
Står längst uppe i trappan.
Massa bra tips och utbildning och föreläsningar från massa fantastiska kvinnor!
Wow. Jag e så peppad!



På kvällen var det dags för VIP lunch innan Awardsnight för hela norden.
Det var fantastikt gott!





Vi hade väldigt roligt.
Jag la min servett över det tända ljuset så det började brinna!
Hahah!



Awardsnight för hela Norden



Mina vackra tjejer!







Sedan var det Show!
Det kom brandmän neråkandes från taket och discokillar springandes. Människor med facklor och det regnade guldkonfetti från taket! :)







Sedan var det dags för mej att hämta min ring:













Den är jättefin! :)





Sen var det slut på denna fantastiska dag och det var dags att åka hem.
Vi svängde in på Shell macken för att köpa smör! Hahah, det var en syn när en med balklänning och en med smoking kliver in där mitt i natten! :D
Somnade som en stock! Hjälp mej va trött jag var!

Lördag

Massa bra utbildning igen! Wow vilket företag vi jobbar i.
Ny parfym kommer vi att få och även massa nya produkter! Yes va roligt.
Denna dagen fick männen en annan utbildning så dom var inte med under eftermiddagen men dom fick såklart gå över scenen och vinka iallafall!





Sen var det lite show igen och så var det slut för denna gången. :(
Tråkigt!
Kan vi inte ha Seminarium oftare??? :)



Hejdå alla mina snygga konsulter!
Nästa år går ni över scenen med mej och plockar hem massa ringar och nya titlar! :)



Ni är bäst!
Syns på måndag! Då ska jag visa bildspel från Seminariet!

Puss på alla och ha en fantastisk söndag!
Nu ska jag åka och ha en klass!

Kram K


Kommentarer
Postat av: Katherina

Hej!



Sitter och ler, får nästan lite hjärtklappning och känner liksom spänningen, glädjen, lyckan när jag ser dina bilder.



Härligt att det blev lyckat... underbar ring...ametist?



Ha det gott!



Kati

2010-09-12 @ 16:22:59
Postat av: Anonym

Grattis!

Vilken vacker klänning!

2010-09-12 @ 23:39:46
Postat av: Ville Niskanen

Oh Patrik Rasmussen har en fantastisk röst!!

Postat av: Rebecca / FRÅGESTUND/

Har frågestund på bloggen , klicka gärna in & ställ några frågor, om vad som än faller dig in! :D

2010-09-13 @ 00:30:28
URL: http://rebeccaasjokvist.blogg.se/
Postat av: Carina

WOW vilka foton!!! Vilket FINT porträttfoto av dig, förstora det vetja. Du är sååå vacker! Är det din man som är en sådan mästerfotograf? KANON! Tack för att JAG fick se dom...(får jag använda några och visa mina konsulter...Går det?) Min kamera blev kvar hemma på hallbordet...suck!! Kram och GRATTIS från Carina!

2010-09-16 @ 13:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback