2010-09-16

Torsdag

Idag har vi varit i Varberg, jag och min gubbe.
Har coachat mina konsulter och träffat nya konsulter i andra led.
Trevligt trevligt.

Låna på av fotona från seminariet!
Det är min man som tagit nästan alla kort som publiceras i min blogg. Så småningom ska jag anställa honom som min personliga fotograf/ assistent/ ekonomiansvarig.
Låter väl bra! ;)
Såhär ser han ut idag:





Vi var och fikade på vårat favvo café Paganini i Varberg.
Efter att jag coachat mina konsulter lite så åkte vi tillbaka dit och åt underbar kyckling marinerat i vitlök och honung med vinsås! Å vad gott!



Chris tar alltid kort på mej när jag kör bil...





I love my new ring. :)

Nu ska jag käka lite.
Har suttit och packat massa paket till kunder som ska postas imorgon.

Gonatt på er allihop!

// K


Kommentarer
Postat av: Britt

Ringen är så vacker! För du fick väl en (!) ring?

Jag gissade på försäljningsringen när du skrev ringen är klar!

2010-09-17 @ 00:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback