2010-09-21

Tisdag

Skamligt att rösta på Sverige demokraterna.
Hur e det fatt egentligen???
Och vem är det som röstar på dom? Bara idioter och feglusar.
I dag finns det två platser öppna i Partille kommun för SD och endast en plats är tillsatt. Ingen vågar ta den andra platsen.
Det går bra att rösta bakom stängda dörrar och va så himla tuff men sedan när det gäller att stå för sin åsikt så går alla och gömmer sej. Pinsamt.

Men skit i det nu... Jag känner mej så himla glad idag. :)
Har varit på Folksam och pratat med Ola. Jag tecknade två försäkringar. En för mej och en för mitt företag.
Kändes bra.
När jag var anställd så funkade det genom facket men nu har jag gått ur det och stod oförsäkrad.
Efter det åkte vi och hämtade mitt paket som var klart. Jag hade beställt finska Beuty Books till min mamma och mina mostrar. Det var jättespännande att läsa dom! :)
Skickade alla ett exemplar direkt tillsammans med deras beställnngar. Vad kul att man kan göra så! Eller hur!

Sedan åkte vi till Borås för att hämta min pontjo (stavas det så?) som jag glömde där när jag hade klass i söndags, jag, Chris och Sara - som på gmnastiken hade sprungit på en bock eller stång eller vad det nu var, så hon kom hem med värsta bulan mitt i pannan.

Igår var det unitmöte också. Alltid lika trevligt! Jag har så homla duktiga tjejer! Wow. Är imponerad.



Borås:









Nu e det riktigt kallt också. Frös som en gris.
Höst.
Hur snabbt gick inte den sommaren då???


Höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback