2010-09-29

Onsdag

Idag kom faster Merja på besök med en kasse kantareller igen. Hon hade med sej kusin Emelie och hennes fantastiskt gulliga tremånadersbaby!
Å va söt! Hon kunde ha lämnat kvar henne här faktiskt tycker jag. :)

När dom druckit en kopp kaffe åkte vi till andra kusinen Sanna och kikade på hennes ännu mindre bäbis.
Gulligull! Vilken liten skrutt.
Hon var ju pytte-pytt.
Å va söt!
Massa bäbissar överallt.


Faster Merja


Kusin Emelie


Emelies bäbis Lluvia


Trött nybliven mamma?
Kusin Sanna...



...Och hennes ännu namnlösa bäbis - just nu kallad Mini

Sedan gick vi hem och jag hoppade i arbetskläder och åkte och hämtade paket.
Sedan åkte jag till Varberg och träffade en konsult.
Där efter åkte jag till Tvååker för att ha en facial, men kom på att det var halv sju jag skulle vara där och inte sex, så jag åkte till havet och gick en promenad på stranden - i klackskor och kavaj och kjol! ;)













Efter min facial åkte jag till konsult nummer två och tittade på hennes nya lägenhet.
Vi pratade en stund och sedan åkte jag iväg och coachade ytterligare två konsulter i telefon.
Bra att utnyttja tiden när man sitter i bilen och åker. :)

Nu sitter jag och lyssnar på spotify och har hunnit blogga två ggr och även ätit kvällsmat.
Är kaffesugen...
Hihi.. nu ringer jag upp till min gubbe med telefonen och ska be han koka!
Höjden av lathet! :D

God natt till er alla!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback